آپلود کردن فایلهای حجیم با امکان ادامه آپلود پس از قطع ارتباط

اغلب ما برای دانلود فایلها از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده میکنیم که امکان ادامه دانلود پس از قطع ارتباط از اینترنت را دارند و با این شیوه میتوانYou Send it! فایلهای حجیم را دانلود کرد.اما وقتی که میخواهیم یک فایل حجیم را بر روی اینترنت قراردهیم – یا اصطلاحا آپلود کنیم-امکان استفاده از چنین امکانی وجود ندارد.من خودم بارها حتی از آپلود فایلهای 3،4 مگابایتی منصرف شدم.اما سایتYouSendIt با استفاده از نرم افزاری که میتوانید آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید چنین امکانی را به شما میدهد تا بتوانید پس از قطع ارتباط از اینترنت هم عملیات آپلود را ادامه دهید.اما متاسفانه برای آپلود رایگان پس از 7 روز و یا پس از 100 بار دانلود فایل شما از سایت به صورت خودکار پاک میشود و حداکثر حجم فایل شما میتواند 100 MB باشد.البته همین هم میتونه خیلی وقتها به درد بخوره.در ضمن این برنامه سرعت آپلود و زمان باقی مانده را هم به شما نشان میدهد.

-دریافت نرم افزار Yousendit

10 پاسخ to “آپلود کردن فایلهای حجیم با امکان ادامه آپلود پس از قطع ارتباط”

  1. khajavi Says:

    اینکه به طور خودکار پاک میشه چیز خوبی نیس

  2. khajavi Says:

    اینکه به طور خودکار پاک میشه چیز خوبی نیس. یعنی یجور حالگیریه.
    چیز دیگه ای سراع نداری؟

  3. تحلیلگر Says:

    نه متاسفانه.البته از همچین سرویسی با این امکانات باید هم انتظار داشت که خدماتش پولی باشه.

  4. نرگس Says:

    سلام مرسی همینم به نظر من خوبه تا 100MBهم خیلی خوبه

  5. رهگذر Says:

    سلام …
    آقا من يكي خيلي خيلي ممنونم ازتون.
    فقط يه چيزي اونم اينكه اين نرافزار پس از پاك شدن باز هم اگر از اينترنت خارج شويم به دانلود ادامه خواهد داد؟
    خواهش مي كنم جوابم رو در وب خودم بهم بديد.
    ممنون مي شم.
    موفق باشيد.

  6. محمد Says:

    با عرض سلامعزيزم خيلي جالب بود

  7. مرتضی Says:

    دمتون گرم اگه کار کنه خیلی عالیه می خوام امتحانش کنم

  8. hamid reza musavi Says:

    ahang

  9. کیر Says:

    بدرد گو نمیخورد تخم سگ کونی

  10. Cathryn Says:

    whoah this weblog is great i love reading your posts.
    Keep up the great work! You already know, many persons are hunting round for this
    info, you can help them greatly.

بیان دیدگاه