من در آی تی آنلاین

حدود یک هفته پیش بود که جناب آقای ملک علایی از من دعوت کردند تا در وبلاگ آی تی آنلاین مقاله بنویسم که باعث افتخار من بود و چون به این وبلاگ و نویسندگان آن علاقه خاصی دارم درخواست ایشان را قبول کردم و برای نشانه حضور مقاله ای نوشتم با عنوان «در کمتر از یک دقیقه برای هر سایتی فید بسازید» امیدوارم شروع خوبی باشه.

4 پاسخ to “من در آی تی آنلاین”

  1. sheida Says:

    مبارک باشه
    ولی یادت باشه سخته ایرانی جماعت کار گروهی کنه
    از ما گفتن بود

  2. میثم ضابط Says:

    سلام من لینک شما از بلاگه IT Blog پیدا کردم.
    اولا می خواستم به خاطر بلاگه عالیتون بهتون تبریک بگم.
    من لینک سایت شما را در سایتم قرار دادم، در زیر لینک سایت هامو براتوم می گذارم، اگه از هر کدم خوشتون آمد بهش لینک بدین.
    راستی وب پرشیا هم قرار یه مرجع آموزشی برای طراحان و برنامه نویسان بشه، آنجا هم می توانید مقاله هاتو ارسال کنید. البته چون تازه آپلودش کردم و هنوز چند تا باگ داره که …
    یه ابزار برای وب مستر ها هم داره که خوشحال میشم معرفیش کنید.
    http://www.webpersia.com/Google-Page-Rank-Checker.aspx

    لینک سایت های من:
    طراحی وب سایت ضابط |
    فروشگاه الکترونیک تهران |
    وب پرشیا |

  3. سینا Says:

    سلامی چو گرمای بخاری بدون دودکش پلار!
    من برخلاف دوست گرامیمون شیدا میگم کار گروهی خوبه! حالا چرا چون من توی هر کارگروهی که شرکت کردم همه کارارو انجام دادم و آخرش به اسم همه در رفته!

    نه بی شوخی خدمدتون بگم که بنده هم همانند شما ارادت خاصی به ITonline دارم و وقتی دیدم که نویسنده های ITonline زیاد شده یا به قول خودمون حامد و حسام یارگیری کردن! خیلی خوشحال شدم البته خودشون هم وب قشنگی رو ارائه داده بودن ولی با این کارشون باعث شدن من بجای دو روز یکبار که به ITonline سر میزدم حالا روزی یکبار سر بزنم.

    -این موضوع رو باید توی خود ITonline مطرح کنم ولی حالا به شما هم میگم تارگی این هاست داره بازی درمیاره میگم به حامد یا حسام بگو هاستشونو عوض کنن. همش Done 😦

  4. مصطفی Says:

    سلام
    بلاگ خیلی خوبی دارین از یک بلاگ فراتره به نظر من اگه به سایت تبدیلش کنی ضرر نکردی حیفه مطالب به این خوبی رو تو یک سایت وارد نکنی

پاسخی بگذارید

