آینده

«آینده»،نام برنامه ایست اقتصادی که جمعه ها از شبکه چهار پخش میشود.این برنامه با میزبانی دکتر شجاعی از کارشناسان اقتصادی اجرا میشود و از صاحب نظران حوزه فناوری اطلاعات دعوت میشود تا در برنامه هرهفته پیرامون موضوع معینی بحث کنند.در این دو هفته ای که برنامه را دنبال کردم،بحث هفته گذشته درباره شهر الکترونیکی بود که با حضور آقای عبدالمجید ریاضی (نظریه پرداز اینترنت ملی که با انتقادات فراوانی روبرو بوده و هست) و دکتر شاه حسینی اجرا شد.

Future

برنامه این هفته هم با حضور دکتر جلالی (که برخی لقب پدر فناوری اطلاعات ایران را به وی نسبت داده اند) و دکتر شاه حسینی اجرا شد که بحث آن پیرامون کشاورزی الکترونیکی با هدف توسعه اقتصادی بود.

اگر شما هم مایل به دیدن این برنامه هستید میتوانید هر هفته جمعه ساعت 15:40 از شبکه چهار آن را مشاهده کنید.
-پی نوشت:به توضیحات دیگر من در بخش پاسخ ها مراجعه کنید.
برچسب‌ها: ,

6 پاسخ to “آینده”

  1. يامي Says:

    سلام
    عليرغم احترامي که براي آقاي دکتر جلالي قايل هستم ولي مخالف لقبي هستم که به ايشان داده ايد.
    ايشان کار خاصي براي آي تي در ايران انجام نداده اند و تمامي فعاليتهايشان در حد «حرف و سخنراني» بوده است. چيزهايي که من هم با مطالعه چند سايت اينترنتي ميتوانم بگويم.
    اينکه قرار است در آينده منازل الکترونيکي و اينترنتي شوند و مشاغل از راه دور و اين حرفا نياز به همچين لقبي ندارد.

    پاسخ:

    سلام آقای یامی
    از اینکه این مطلب را مطرح فرمودید متشکرم
    همانطور که در مطلب گفته ام «برخی» به آقای جلالی لقب پدر فناوری اطلاعات ایران را داده اند نه اینکه من با این القاب و عناوین موافق باشم.
    خودم در سمینارهایی که برگزار میکنند دیده ام که در جلوی نام ایشان از این لقب استفاده کرده اند.
    در ضمن اگر اشتباه نکنم آقای ریاضی هم به عنوان یکی از نامزدهای انتخاب چهره آی تی سال 1384 شناخته شدند که در جایگاه سوم قرار گرفتند و تنها کار ایشان مطرح کردن طرح اینترنت ملی بود که مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت و در مجلس هم طرح ایشان رد شد.(البته فکر میکنم در حال حاضر با آن موافقت کرده اند)
    در کل بنده خوشحالم که به هیچ کدام از این افراد این القاب و عناوین را نداده ام…
    رجوع کنید به:
    نظر سنجی انتخاب چهره آی تی سال-ایتنا

  2. محسن وزیری Says:

    سلام،من بعد از مدتها دوباره به وب نویسی برگشتم منتظرت هستم دوست من که در آی تی نوشتهای من ببینمت!

  3. admin pcdata Says:

    سلام

    لینک شما در سایت ما اضافه شد لطفا لینک ما را اضافه کنید

    http://www.pcdata.ir bazdid 10 ta 15000 webgozar rank 2

    عنوان : عکسهای باورنکردنی

    منتظرم

  4. گاهشمار تاریخ ایران و جهان Says:

    با سلام. وبلاگ ارزشمندی دارید. بنده به شما لینک دادم. ممنون می شم اگه لینک بنده رو به لینکستان وبلاگ خود اضافه کنید.

  5. گاهشمار تاریخ ایران و جهان Says:

    با درود. سال نو را به شما تبریک می گم. امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشید.

  6. رخساره Says:

    موفق باشید

پاسخی بگذارید

